Izvēlieties kādu no trim veidiem, kā ērti un vienkārši iesniegt ūdens patēriņa skaitītāju (ŪPS) rādījumus:
Elektroniskajā Informatīvajā sistēmā MANS.NIP / AR REĢISTRĒŠANOS, kā dzīvokļa īpašnieks vai īrnieks (Individuālo drošības kodu
(paroli) Jūs varat atrast uz ikmēneša rēķinā).
Nododot informāciju savas mājas kontaktpersonai, kas apkopotus visas mājas datus iesniedz pārvaldniekam.
Par savstarpējo saziņas sistēmu vienojas paši mājas iedzīvotāji.
Tikai īpašos gadījumos, ja mājai nav vēlēta kontaktpersona vai arī situācijās, ja dzīvokļa īpašnieks nespēj iesniegt rādījumus elektroniskas ziņas formā, zvanīt SIA “Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde” (JNĪP) klientu daļai 63021828. Ja ūdens skaitītāju rādījumi nav iesniegti līgumā noteiktajā kārtībā un termiņos, tad aprēķins tiks veikts atbilstoši pakalpojumu sniedzēju līguma nosacījumiem.
3Ieraduma dēļ, ļoti daudz iedzīvotāji joprojām zvana JNĪP un tā kā rādītāji tiek nodoti vienlaicīgi 3 dienās, iespējams sarežģīti sazvanīt. Arī kļūdas visbiežāk rodas tad, ja rādītājus nosauc telefona sarunā, tāpēc aicinām nodot rādījumus elektroniskajā Informatīvajā sistēmā MANS.NIP / Dzīvokļu īpašniekiem vai māju kontaktpersonām sadaļā MANS.NIP / Kontaktpersonām.
Par konkrēto mēnesi dzīvokļa īpašuma ūdens skaitītāju radījumus jāfiksē un jānodod 3 dienās – katra mēneša pēdējās divās kalendārajā dienās un nākamā mēneša pirmajā kalendārajā dienā.
Ja ūdens skaitītāju rādījumi nav iesniegti līgumā noteiktajā kārtībā un termiņos, tad aprēķins var tikt veikts atbilstoši pakalpojumu sniedzēju līguma nosacījumiem